Spaar mee met de Specsaveractie voor een dak boven het hoofd van de scouts

De Stichting Specsavers Steunt heeft een leuke actie: stem op de Scouting Tono-groep en Specsavers doneert een vast bedrag per verkocht artikel aan de twee goede doelen met de meeste stemmen. Help de Scouting Tono-groep dus met uw stem!

Hoe werkt het?

Klik op de afbeelding hieronder. U komt dan op de website van de Stichting Specsavers Steunt. Klik dan op de knop 'Stem op dit doel' en vul uw e-mailadres in. U ontvangt dan een e-mail ter bevestiging, en daarmee heeft u uw stem gegeven aan de Scouting Tono-groep.

De twee doelen die aan het einde van de actie de meeste stemmen hebben, ontvangen een vast bedrag per verkochte bril of hoortoestel.Uw e-mailadres wordt verder niet gebruikt, u heeft geen enkele verplichting!

De Specsavers actie

Vorig jaar ontvingen de uitgekozen doelen een bedrag van enkele honderden tot enkele duizenden euro's per doel. De Scouting Tono-groep zal het gewonnen bedrag gebruiken voor de huisvesting: dus ofwel voor de aankoop van ons huidige pand, ofwel voor een verhuizing. Beiden zijn duur, dus u helpt ons enorm met uw stem.

Vaker stemmen

Iedereen mag één keer per 24 uur stemmen. Wilt u ons extra helpen, stem dan vaker. Wij kunnen u hierbij helpen door u regelmatig een herinnering te mailen. Vult u onderstaande gegevens in, en wij sturen u één keer per week, één keer per twee dagen of elke dag een herinneringsmail. Maar reageer wel snel, want de stemronde loopt maar tot 31 augustus.

Stuur mij een herinneringsmail

Stuur een herinneringsmail naar mijn e-mailadres:
Stuur deze herinnering
Dagelijks
ééns per twee dagen
ééns per week
Stop met het sturen van herinneringen naar dit emailadres

Mocht het formulier niet goed werken, stuur dan aub uw aanmelding naar actie@scoutingtono.nl

Alvast bedankt!

Actueel nieuws