Bekijk onze persberichten, foto's, groepsbladen...

De Scouting Tono-groep heeft inmiddels een aardige geschiedenis. Al in 1921 werd Scouting bedreven, toen nog alleen voor meisjes. Niet alles is bewaard gebleven, maar een aantal fotoseries zijn behouden. Deze vullen we regelmatig aan met nieuw fotomateriaal, persberichten en bijvoorbeeld groepsbladen.

Actueel nieuws

Lees het laatste nieuws over de Scouting Tono-groep.

Actueel nieuws over de Scouting Tono-groep

Bekijk de fotoseries

Van onze activiteiten worden regelmatig foto's gemaakt. Soms door de leiding, soms door de jeugdleden zelf of hun ouders. Neems eens een kijkje bij de fotoseries om een indruk te krijgen wat we zoals doen.

Fotoseries naar jaar
Fotoseries per leeftijdsgroep

Persberichten

De Scouting Tono-groep haalt regelmatig de pers. Lees hier de persberichten die we versturen en de berichten die in de krant staan.

Persberichten over de Scouting Tono-groep

Groepsblad

De Scouting Tono-groep heeft verschillende groepsbladen gehad. Alleen ons huidige groepsblad, de Tono-Tamtam, is een aantal jaren (mede) in digitale form uitgekomen. Lees eens ons groepsblad.

Lees ons groepsblad, de Tono Tamtam

Formulieren en andere (download)bestanden

Een aantal van de formulieren en andere bestanden die wij gebruiken zijn te vinden in de downloadsectie. Voor vrijwilligers van de groep is er ook een afgesloten Digitaal Archief

Downloadsectie (openbaar)