Bevers: pret voor tien

5 tot 7-jarigen

Bevers spelen in het dorpje Hotsjietonia. In het dorp Hotsjietonia is er altijd wel wat te beleven, samen met de verschillende dorpsbewoners. Stuiter is bijna altijd te vinden op het speelveld, maar hij is ook vaak op stap met de inwoners. Zo heeft Stuiter toch elke dag weer een heel nieuw avontuur. Misschien gaan ze wel visjes vangen, of gaan ze wat lekkers bakken of natuurlijk verstoppertje spelen.

Bever

Stuiter en al zijn vrienden

Elke week weet iets anders! Met Rozemarijn ben je heer erg lekker aan het koken of bakken. Als je een probleem heb met je computer kan je altijd bij Stanley Stekker terecht, daar weet hij namelijk alles van. Hele verre reizen maak je met Sterre Stroom, vraag haar vooral of ze een keertje wil laten zien wat ze allemaal in haar tas heeft.

Verhalen vertellen kan Stuiter wel na al die avonturen met de dorpsbewoners, maar voor de echt goede verhalen moet je maar eens naar Noa lopen. Oneindige avonturen dus! Elke bewoner heeft wel zijn eigen plekje gevonden in het dorp. Zo wonen Sterre en Steven Stroom op hun eigen boot. Voor een beetje creativiteit ga je naar de hippe huisjes van Keet en Fleur Kleur. Allemaal leuke speel plekken voor de Bevers!

Herkenbaar

De bevers van de Scouting Tono-groep dragen allemaal een leuk uniform. Dit is een rode beverblouse. In de zomer mogen ze ook een scouting t-shirt aan. Verder dragen ze een blauwe broek en onze eigen groepsdas.

Kom vrijblijvend kennismaken

Eens kennis komen maken is altijd mogelijk. De opkomsten van de Huppelveldkolonie zijn normaal op zaterdagmiddag van 13:30 tot 15:30 uur. De eerste drie opkomsten zijn altijd kennismakings-opkomsten. Pas na deze drie opkomsten hoeft uw kind te beslissen. En dat hij of zij dan maar al te graag lid wil worden, daar hebben we alle vertrouwen in. U kunt gewoon op zaterdag even binnen lopen met uw kind, en uw kind kan direct meespelen. Kijk even in het programma op welke zaterdagen de bevers hun opkomsten hebben.

De activiteiten
Het leidingteam
Contributie en financiën
Fotoseries van de Bevers