Leukste Vereniging van Schiedam

In 2013 riep de internetsite 'de Leukste Vereniging van Nederland' de Scouting Tono-groep uit tot de Leukste Vereniging van Schiedam. Daarmee is de Scouting Tono-groep door naar de provinciale ronde.

Algemeen Dagblad/Rotterdams Dagblad

Ook het Algemeen Dagblad/Rotterdams Dagblad meldte de uitverkiezing met een artikel op pagina 6 van het katern Waterweg van 9 januari 2013.

Het Nieuwe Stadsblad

Op de voorpagina van het Nieuwe Stadsblad van woensdag 9 januari was dit artikel te lezen.

Dichtbij Waterweg

Ook de Dichtbij Waterweg van 9 januari 2013 verhaalde over de verkiezing tot Leukste Vereniging van Schiedam.

Voorpagina

Het leuke was dat de Scouting Tono-groep zowel bij het Nieuwe Stadsblad als bij de Dichtbij de voorpagina haalde

Door plaatsing op beide voorpagina's kwam de Scouting Tono-groep prominent in het nieuws.

Archief