´Girls in the lead´ voor wethouder

Vier meiden van Scouting Schiedam overhandigden wethouder Gouweleeuw het boekje 'Girls in the lead'. In de Scouting magazine van mei 2015 komen de meiden met foto en al in het scoutingblad. Hoewel de overhandiging namens de vier Schiedamse Scoutinggroepen was, waren het vier leden van de Scouting Tono-groep die de klus klaarden voor Scouting Schiedam.

Scouting Magazine

De overhandiging van het scouting-boekje aan wethouder Gouweleeuw wordt getoond in het deelkatern ´Scouty´, het katern speciaal voor welpen (pagina 23). Geheel links op de foto burgemeester Lamers. Foto: Richard Spruit.

Scouting Magazine

De ´Flitz´, het deelkatern speciaal voor scouts, laat de overhandiging van het boekje aan de wethouder zien op pagina 33. Foto: Richard Spruit.

Archief