De Scouting Tono-groep op Hyves

Wil je zelf eens babbelen met leden of oudleden? Een van de leden van de groep heeft een speciale Scouting Tono-groep hyves opgezet. Leden en oudleden kunnen zich hier aanmelden, elkaar bijpraten over hun ervaringen of oude foto's uitwisselen.

De Scouting Tono-groep hyves is te vinden op

Wat is het?

Hyves is een 'sociaal netwerk'. Je zou bijna kunnen zeggen dat het een digitaal kampvuur is, maar dan zonder vuur... Gezellig een beetje kletsen, wat hangen rond het kampvuur, elkaars foto's bekijken en wat je verder al niet doet rond het kampvuur.

Als je al een eigen account hebt kun je direct lid worden van de Scouting Tono-groep hyves. Je kunt dan berichten uitwisselen met andere leden van deze Hyves, stemmen op een van de polls, foto's uploaden enzovoorts.

Hoewel deze Hyves zich voornamelijk richt op volwassenen en oudleden kan het voor iedereen leuk zijn om eens rond te kijken en lid te worden.

Geschiedenis

De Scouting Tono-groep hyves is op 16 juli 2008 opgericht door Marjolein. Zij is tevens beheerder van deze Hyves. Een van de eerste acties was een poll onder de (oud)leden met de vraag of er een reunie zou moeten komen voor het 75-jarig bestaan van de Scouting Tono-groep in 2009.

Disclaimer

De Scouting Tono-groep Hyves is geen intiatief van de Scouting Tono-groep, of van de Stichting Scouting Tono, maar een initiatief van individuele leden en/of ex-leden. Het bestuur van de Scouting Tono-groep heeft geen invloed op de inhoud van de Scouting Tono-groep hyves. Hoewel de Scouting Tono-groep zeker positief staat tegenover het bestaan van de Scouting Tono-groep hyves aanvaardt zij geen verantwoordelijkheid voor de inhoud hiervan, eventuele fouten hierin of de gevolgen hiervan. Met vragen, opmerkingen of klachten over deze hyves-pagina dient u contact op te nemen met de beheerder van de Hyves, niet met de Scouting Tono-groep.

Andere externe sites

Een andere leuke site die zich voornamelijk richt op volwassenen en oudleden van Scoutinggroepen is de site ScoutingVrienden.nl. Net als bij het populaire Schoolbank.nl kun je hier aangeven bij welke Scoutinggroep(en) je lid bent (geweest). Hierdoor kun je in contact komen met andere oudleden.

www.scoutingvrienden.nl.

Hyves