Mailinglists

De Scouting Tono-groep kent een aantal mailinglists. Door u op een of meerdere mailinglist te abonneren bent u direct op de hoogte van de juiste nieuwtjes of informatie.

Er zijn een aantal verschillende mailinglists. Een abonnement nemen is simpel: je hoeft alleen je e-mail adres in te vullen. Opzeggen is op iedere moment mogelijk door het invullen van je e-mail adres in het opzeggingsformulier.

Zodra er nieuws is, ontvangt u een e-mail met de informatie waar u om heeft gevraagd.

Tono Tamtam

Iedere abonnee van de Tono Tamtam mailinglist ontvangt de digitale versie van de Tono Tamtam zodra deze wordt gepubliceerd.

Neem een digitaal abonnement op de Tono Tamtam
Opzeggen abonnement op de Tono Tamtam

Tono Website

Als abonnee van de Tono Website mailinglist ontvangt u een bericht bij iedere interessante wijziging of toevoeging op de website van de Scouting Tono-groep. Zo bent u onmiddellijk op de hoogte van het laatste nieuws.

Abonnement op de Tono Website
Opzeggen abonnement op de Tono Website

Problemen?

Bij het inschrijven voor een van de mailinglists ontvangt u eerst een e-mail die u ter bevestiging terug moet sturen. Het afzenderadres moet dan gelijk zijn aan het abonnementsadres.

Bekend is dat Outlook Webmail het verkeerde adres als afzenderadres gebruikt. Maakt u gebruik van Outlook Webmail, controleer dan of uw bestestigingsmail niet teruggestuud wordt naar -help@scoutingtono.nl. Dit leidt namelijk tot fouten. Is dit wel het geval, gebruik dan een ander programma om de bevestigingmail te beantwoorden of stuur een bericht aan de webmaster. De webmaster zal u dan handmatig in- of uitschrijven van een mailinglist. Vermeld wel duidelijk om welke mailinglist het gaat.

Inschrijven per e-mail

Het is ook mogelijk om u per e-mail in te schrijven voor een van de Scouting Tono-groep mailinglists. Stuur hiervoor een e-mail naar: tonotamtam-subscribe@scoutingtono.nl (Tono Tamtam)
tonowebsite-subscribe@scoutingtono.nl (Tono Website).
Zorg er wel voor dat het afzenderadres het adres is waarmee u zich wilt abonneren.

Uitschrijven per e-mail

Het is ook mogelijk om u per e-mail uit te schrijven voor een van de Scouting Tono-groep mailinglists. Stuur hiervoor een e-mail naar: tonotamtam-unsubscribe@scoutingtono.nl (Tono Tamtam)
tonowebsite-unsubscribe@scoutingtono.nl (Tono Website).
Zorg er wel voor dat het afzenderadres het adres is waarvan u het abonnement wilt beeindigen.

Contact houden, waar je ook bent