Wachtwoorden

Elke vrijwilliger van de Scouting Tono-groep heeft toegang tot het beveiligde gedeelte van de website. Hiervoor ontvang je van de webmaster een wachtwoord. Heb je nog geen wachtwoord ontvangen, vraag er dan naar bij de webmaster.

Gebruikersnamen en wachtwoorden zijn gevoelig voor hoofdletters. De naam "Dolfijn" is dus niet hetzelfde als de naam "dolfijn" en deze beide zijn anders dan "DOLFIJN".

Inloggen

De beveiligde gedeelte van de website zijn te herkennen aan een gesloten hangslotje: Beveiligd met een wachtwoord.. Om in te loggen open je een beveiligde pagina. Hierna krijg je het inlogscherm te zien:
Voor je gebruikersnaam en wachtwoord in.

Voer in dit scherm je gebruikersnaam en je wachtwoord in. Je ziet dat in de plaats van je wachtwoord er sterretjes worden getoond. Zo kan niemand je wachtwoord lezen.

Het is mogelijk om het wachtwoord te bewaren op de computer. Maak hier alleen gebruik van als je de enige gebruiker bent op deze computer. Andere gebruikers die bij dezelfde pc kunnen krijgen anders ook toegang.

Wachtwoord wijzigen

Je kunt zelf je wachtwoord wijzigen. Gebruik een wachtwoord dat redelijk eenvoudig is te onthouden, maar niet te makkelijk is om te raden. Je moet ingelogd zijn voor je je wachtwoord kan wijzigen. Het kan zijn dat je opnieuw in moet loggen.

Beveiligd met een wachtwoord. Wachtwoord wijzigen >>

Wachtwoord kwijt?

Helaas, ook de webmaster is niet in staat om je wachtwoord te achterhalen. Wel kan de webmaster je gebruikersnaam verwijderen en opnieuw aanmaken. Hierbij zal de webmaster je een nieuw wachtwoord toekennen. Mocht je het wachtwoord echt kwijt zijn, neem dan contact op met de webmaster

E-mail wachtwoord

De gebruikersnaam en het wachtwoord voor de beveiligde gedeelten van de website zijn onafhankelijk van de gebruikersnamen en wachtwoorden van je Scouting Tono e-mail. Het veranderen van je e-mail wachtwoord kan via webmail.

Meer informatie over e-mail >>

Gebruiker aanmaken

Een nieuwe gebruiker aanmaken is alleen mogelijk als je bijzondere toegangrechten hebt. In de regel hebben alleen de webmaster(s) deze rechten.

Beveiligd met een systeemwachtwoord.Webmaster stuff >>

Overige informatie

Overige informatie over de afgeschermde delen van de website kan je vinden op de vrijwilligerspagina. Mocht je andere vragen of wensen hebben, laat het dan even weten bij de webmaster.

Naar de vrijwilligerspagina >>

Voor vrijwilligers